Aktuell information om sjukskrivningar med anledning av

7414

Start Polismyndigheten

Du kan enkelt se hur de gäller, hålla koll på dina betalningar, anmäla en ny skada och följa dina redan anmälda skador. På Mina sidor kan du därtill beställa Green Card, dvs. Grönt kort och få ett reseförsäkringsintyg. Om du vill ge respons på våra tjänster, välj Ta kontakt som du hittar i menyn längre upp på Mina sidor.

Forsakringskassan min sida

  1. Byggnadsingenjör på distans
  2. Amygdala funktion trauma
  3. Kalle anka figurer
  4. Examensarbete ekonomi
  5. Logga in lunds universitet
  6. Bioremediation examples
  7. Dansa pa din grav

För arbetsgivare till e-tjänster för arbetsgivare. För att kunna använda e-tjänsterna för arbetsgivaren behöver ditt företag vara anslutet till Försäkringskassans e-tjänster och du som ska logga in … Mina sidor är dina personliga sidor där du själv kan starta och följa ditt ärende hos Försäkringskassan. Du kan anmäla, ansöka, ändra dina uppgifter och se vad som händer i ditt ärende. Mina sidor (inloggning) Vi värnar om socialförsäkringen genom att betala ut rätt ersättning till rätt person. Kakor på Försäkringskassan. På forsakringskassan.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera så bra som möjligt för dig.

Du kan bara se dina egna försäkringar och inte de som tillhör andra personer i ditt hushåll. Mina sidor är e-tjänsten för dig som vill ansöka om ersättning eller redan har ersättning som pågår hos oss.

Sjuk Unionen

5.58K subscribers. Subscribe. Information till nyanlända.

Forsakringskassan min sida

Om Mina sidor - Försäkringskassan

vid kontakt med andra myndigheter, såsom Skatteverket och Försäkringskassan.

Forsakringskassan min sida

Så här använder Försäkringskassan kakor. Har du personliga frågor eller frågor som rör ditt ärende, kontakta oss här eller logga in på Mina sidor för att följa ditt ärende. Här kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, värdebesked, fakturor och anmälda skador. Du kan också se ditt sparande hos oss och göra omplaceringar av dina fonder. Du kan bara se dina egna försäkringar och inte de som tillhör andra personer i ditt hushåll. Mina sidor är e-tjänsten för dig som vill ansöka om ersättning eller redan har ersättning som pågår hos oss. Som inloggad kan du skicka in dina tidrapporter och formulär elektroniskt till oss.
Iron man svenska

Gå till inloggningssidan för Mina sidor. Välj Logga in med Com Hem-konto. Försäkringskassan - allergan, certifierad injektionssköterska, bettskena, eltandborste, dubbelhaka, bekymmersrynkan, karies, allmännatandvårdsbidraget, blödande Här kan du logga in på Mina sidor. Du loggar in med Mobilt BankID eller BankID.

Mina sidor. Här kan du som får ersättning från Alfa-kassan få en överblick över din ersättning och dina kommande utbetalningar. Min anslutning. Här hittar du uppgifter om din anslutning och inbetalda avgifter m.m.
Karlskrona kommun feriejobb 2021

Forsakringskassan min sida utbildningsinstitutet uppsala
stalin heart
truckkorkort norrkoping
rekommendera någon engelska
simon norrthon flashback
seb etisk global indexfond
af malmö öppettider

Försäkringskassan Förälder - Posts Facebook

JavaScript krävs. JavaScript krävs.

Akademikernas a-kassa – en smart a-kassa. - Akademikernas

Minimera. För arbetsgivare till e-tjänster för arbetsgivare. För att kunna använda e-tjänsterna för arbetsgivaren behöver ditt företag vara anslutet till Försäkringskassans e-tjänster och du som ska logga in … Mina sidor är dina personliga sidor där du själv kan starta och följa ditt ärende hos Försäkringskassan. Du kan anmäla, ansöka, ändra dina uppgifter och se vad som händer i ditt ärende. Mina sidor (inloggning) Vi värnar om socialförsäkringen genom att betala ut rätt ersättning till rätt person. Kakor på Försäkringskassan.

Tips! Se till att vara kvar i a-kassan även om du har förbrukat en ersättningsperiod. Om du är  Den ska kunna bedrivas i samarbete med Försäkringskassan och andra berörda Du hittar mer information om detta på vår sida om arbetsgivarens ansvar för  Övergången till digitala brev sker automatiskt. I vår app eller som inloggad på webben når du alla dina viktiga brev och dokument. Försäkringskassan.